آیا سامسونگ ساعت هوشمند Gear 3 را با نمایشگر خمیده AMOLED در IFA 2014 معرفی خواهد کرد ؟
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 414
بازدید کل : 161143
تعداد مطالب : 470
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

مایشگاه IFA سال گذشته بود که سامسونگ از نخستین دستگاه پوشیدنی خود ، گلکسی Gear رونمایی کرد و پس از آن بود که با خط Gear 2 توانست موفقیت خود را همچنان ادامه دهد. اما در روزهای آینده نیز چون هر سال نمایشگاه IFA را در پیش داریم و علیرغم اینکه هیچ نشانی از معرفی یک محصول پوشیدنی از سوی سامسونگ در این نمایشگاه نبود، گزارش جدیدی نشان می‌دهد که Gear 3 ممکن است در این نمایشگاه حضوری هر چند کوتاه داشته باشد.

 این گزارش از سوی وبسایت Pocket Now منتشر شده و در ادامه آمده که تفاوت اصلی سامسونگ Gear 2 با سامسونگ Gear 3 در صفحه نمایش آن‌هاست. ظاهرا در نسل جدید این محصولات صفحه نمایشی انحنادار حضور خواهد داشت و در حالی که اندازه صفحه نمایش در Gear 2 معادل ۱.۶ اینچ بود، این اندازه در Gear 3 اندکی بزرگ‌تر با حاشیه دور صفحه نمایش باریک‌تر و همچنین «تا اندازه ای چهارگوش» مانند خواهد بود.

این گزارش همچنین می‌افزاید که صفحه نمایش Gear 3 از نوع آمولد می‌باشد و دارای انحنایی مشخص‌تر و بزرگ‌تر از صفحه نمایش انحنادار Gear Fit است. یک دکمه چهارگوش home نیز مانند آنچه هم اکنون در اسمارت فون های اندرویدی سامسونگ دیده می‌شود، حضور خواهد داشت. و البته مهم‌تر از همه اینکه بر روی Gear 3 سیستم عامل اختصاصی سامسونگ یعنی تایزن به جای اندروید Wear نصب شده است.

به نظر دوربینی در Gear 3 تعبیه نشده و این اسمارت واچ نیز احتمالا می‌تواند به شکل اختصاصی تماس یا پیام صوتی و متنی دریافت یا ارسال کند.

اگرچه منبع خبر از معرفی آن در ماه آینده گفته، اما به نمایشگاه IFA اشاره ای نداشته است. در ضمن نیاز به یادآوری است که این محصول را نباید با دیگر اسمارت واچ شایعه شده سامسونگ یعنی Gear Solo اشتباه گرفت.




:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: آیا سامسونگ ساعت هوشمند Gear 3 را با نمایشگر خمیده AMOLED در IFA 2014 معرفی خواهد کرد ؟ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : سه شنبه 4 شهريور 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com